25 Eylül 2008 Perşembe

elbise

Şişli'de köşede ufak bir tükkan var, eskiden metröbüs çıkmamışken, normal büslerle bunun önünden geçerdik, vitrindeki elbiseler bize pek hoş görünürdü uzaktan.

İşte dün akşam ofisten çıkınca, hep önünden geçip içine girmediğimiz bu tükkana gittim. Aman aman aman, ne paçoz kıyafetler anlatamam. Bir tane denemiş olayım diye giydim, ayol büzgüsü göğsümün üstünden başlıyor, çadıra döndüm. Kaçtım sizin anlayacağınız o mağazadan. Kafam attı, yürüyüp geldim Zara'ya. Dolandım, dolandım, gri bir elbise buldum. Tunus malı, gri yünlü viskoz karışımı, patı kısa ve düğmeli, dikiş detaylı. Şirin, rahat birşey.  Empire line dediğimiz, göğüs altından büzgülü lerden. Bana çok rahat geliyor.

Sonra bugün yağmur yağacak diye giymedim yeni elbisemi, ama yağmadı. Yarın giyinirim, kesin yağmur yağar. Öööf.

Onun dışında hiç istediğim gibi birşey yok. Böylece hiç masraf yapmamış oldum. Ne güzel değil mi?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.