28 Ağustos 2008 Perşembe

alışveriş

aman aman sevgili izleyiciler, dün akşam kafamıza esti, 1 saat izin alıp erken çıktık işten, Cevahir'e gittik. (Bize en yakın merkez burası olduğu için mütemadiyen Cevahir'e gidiyoruz, bayıldığımızdan değil)

Elbise almak için Aslı Butik'e gittik, bendeniz siyah uzun bir elbise aldım. Üstü tam olarak oturuyor çünkü sırtı elastik. Fırfirikli askıları var, ve önden beline kadar üşenmedim saydım tam 21 adet minik kopça ile açılıyor. Etekleri ise kat kat uçucu siyah birşey, uzun ve etekten sarkan ve kenarlardan sallanan bazı firfirikler var, çok hoş dökümlü birşey. 70 Ytl bayıldık bu elbiseye dostlar. Ne yazık ki altına uygun siyah sandaletim olmadığı için elbiseyi bugün altın rengi sandaletlerimle giydim ama çok içime sinmedi.

Elbiseden başka La Senza'dan iç çamaşırları aldık. Çok başarılı yeni sütyenler gelmiş
vişne çürüğü rengi ve üzerinde koyu vişne çüğü KADİFE puantiyeler var. Şahane. Mesela elbisenin altına bunu giydim ki, askıları güzel görünsün.

Alışverişten sonra yeni açılmış olan Johnny Rocket restoranında burger yedik. Çift katlı burger, peyniri de var. Kola devasa bir bardakla geliyor. Patates tava ve soğan halkası çıtır çıtır güzel. Önünüze birer ufak tabak koyup ketçapla üzerine gülen yüz yapıyorlar. patatesleri buna badıra bandora yiyorsun . Mekanın konsepti 50lerin Amerikan burger restoranı, çalan şarkılar, dekorasyon ve antika koka kola reklamları bu ambiyansı desteklemiş. Gecenin sürprizi ise hareketli bir şarkıda garson kardeşler ortada sıralanıp yanyana çılgınlar gibi dansettiler PÜÜAHAHAHAHAAH. çakma John Travoltalar siziii. Çok güldük eğlendik.



Gecenin sonunda ayaklarımızdan ateş çıkıyordu yorgunluktan. Gloria Jeans'den dondurmalı Coco Loco ile bu akşamı noktaladık. Bu arada ayak vurmayan siyah babet almam gerekiyor, nerede bulurum biliyorsanız bana mesaj atın lütfen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.