14 Nisan 2008 Pazartesi

sesim soluğum kesildi

Ayol evdeki pilkisayarım bozuldu. Virüs girmiş, sil onu deyince yallah bi sürü birşeyler silindi, şimdi yolladık tamire ah ah, böyle ofis köşelerinden günlüğümü de yazmak hoşuma gitmiyor, o yüzden sesimi kıstım oturuyorum.

Bu görüşemediğimiz dönemde başına neler geldi diye sorarsan günlük; Amazon.com'dan 2 yeni Paris kitabı aldım.

Biri Quiet Corners of Paris. Çok cici, kare şeklinde kalın kapaklı bir kitap. Bol resimli az yazılı sayfalar boyunca bize Paris'in gizli saklı sakin köşelerini anlatıyor. Hatta bu yerlere gitmek istersek hangi metroya binmemeiz lazım, onu bile söylüyor. Çok elverişli bir kitap. Bir dahaki Paris seyyahatimizde Lady Charlotte ile konsept bir gezi yaparak bu köşeleri keşfedeceğiz.

Aldığım ikinci kitap ise 1001 Buildings of Paris. Bu kitap öküz kadar birşeymiş, postacı çuvalla getirdi ayol püahahahaha. İşte bir Meydan Larus cildi gibin, içinde harikulade siyah beyaz fotoğraflar, her fotoğraftaki binayı kısaca anlatan tanıtıcı bir metin var. Kitabı açıp önüme Paris haritamı seriyorum ve resmen Paris'te yürüyüş yaptığımı hissediyorum, o kadar güzel bir kitap. Fiyatı da çok uygun, bu boyutlardaki kuşe kağıt, resimli, kalın cilt 23 dolar.

işte böylece yuvarlanıp gidiyoruz günlük.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.