30 Mart 2008 Pazar

Astoria'da suşi gecesi

Efendim, İstanbul'da Astoria isimli çok gereksiz yeni bir alışveriş merkezi açıldı , Cuma akşamları burada bulunan Sushi-Co'da 35 yeteleye yiyebildiğin kadar suşi ye gecesi yapılıyor imiş. Tabii suşi pek doyurucu birşey olmadığından tabaklar dolusu yiyip yine rahat rahat uyuyabilirsiniz.

Biz de en suşisever arkadaşlarım Yeşim ve Gökben ile Astoria'ya suşi yemeğe gittik.

Astoria'nın hemen girişinde Sephora mağazası yerleşmiş! Ne güzel değil mi? İstinye Park'a da Sephora açmışlar fakat ben oraya bir kere bile gitmiş değilim. Ruj almak için de taa oraya gidemem. Eh işte neyse, artık Sephora ihtiyacımızı karşılayacak yeterince mağaza var. Artık ecnebiye gittiğimizde Sephora'ya euroları gutulmayacağız. Fondöten parasıylan müze shoplarından daha çok sanat kitapları alabileceğiz. Bunu kutlamak için kendime güzel bir ruj aldım Sephora'dan. Tabii bütün standları dolaşıp, testerları kullanarak bir güzel makyajımı tazeledim, yanaklarımı parlattım, bol bol parfüm sıktım, oohhh.

Astoria denen yer oldukça boştu. Hatta sinek avlıyor idi. Zaten Suşiko'daki garson çocuk bu yiyebildiğin kadar ye kampanyasının bu sepeple başladığını söyledi. Bunun üzerine biz de çeşit çeşit suşi ısmarladık ve de afiyetle yuttuk hepsini. Eğer tabağında bırakırsan hessaba geçiriyorlar anacım. Ayrıca aman bana fazla geldi, arkadaşım yesin demek de yassak. Ne ısmarlarsan bitireceksin. Tam biz kalkarken Mor ve Ötesi Harun da Suşikoya gelmesin mi? Hoştu.

Yemekten sonra biraz mağazaları dolaştık. National Geographic dergisinin son sayısını aldım, Afrika ile ilgili bir makale var içinde. Sonra da evlere dağıldık. Bu da böyle bir Cuma gecesi idi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.