4 Şubat 2008 Pazartesi

catnip

Bu akşam 7'de bir toplantıya girmem gerekti ve işten geç çıktım dostlar. Ben de kendime bir eğlence aradım, kedime oyuncak aldım.

hayvan tükkanına girip oyuncaklara bakarken yanıma gelen tezgahtar kardeşe dedim ki, kedimi çıldırtacak bir oyuncak arıyorum, o çıldırsın ben güleyim... O da 2 tane tavla zarı şeklinde, ama hanideyse birer ceviz kadar büyük 2 tane top verdi. Topların özelliği kedicik bir pati atınca ışşıkları yanıyor ve hayvanceğizi çıldırtıyor eueuheueueh

Tam bunu alırken aa bir de ne göreyim?? Bir farecik. Beyaz, kuyruğu ile kulakları pempe, kuyrukunun ucuna da çıngırak takmışlar, tam benim kedimin patisine layık. Meğer içine catnip doldurmuşlar, kediyi çıldırtan bir ot. Neyse eve geldim, catnipli fareyi bizim şişkoya verdim, oynadı sıçradı, ama sonunda serildi uyumaya, şimdi de dibimde horluyor. ben de merak ettim, nedir bu catnip , kediye zarar verir mi diye, meğer kedi otu imiş, nane gibi birşey, kokusu da kediciği coşturuyor.

İşte bir akşam vakti yorgun argın bunlarla uğraşıyor idim.

1 yorum:

Yaz ki muhabbet olsun.