7 Aralık 2007 Cuma

ooohhhh

Yine gecenin onunda işten çıkıp eve gelmiştim ki, bir de ne göreyim, anneciğim bir servis tabağı mercimek köftesini yapıp bırakmış. Eh ben de bi büyük bira açarak (yakışırrr) Hatırla Sevgili'yi izlemeye koyuldum ama tabii uyuz Ayla intihar ettiği için mıymıntı Yasemin ile sersem Ahmet evlenemediler. Yeter artık kardeşim , senaristler size sesleniyorum! Bu şapşalları bir an önce everip ayak altından kaldırın. Valla bu dizideki tek adam Necdet, buraya yazıyorum. O saçlar, o üç parça yelekli takım falan ne öyle ayol? Peehh! Artık Necdet'i izlemek,mümkünse kendisine online bağlanmak istiyoruz, püahahahah.

Hülasa, Hatırla Sevgili, ilk sezonu kadar olmasa da, kesinlikle tek izlenesi dizi, ancak dönemsel ayrıntılara ilk sezondaki özenin gösterilmesi gerekmekte. Bir de acaba Seksenli yılları da görebilecek miyiz bu dizide? Ayol benim uzmanlık alanım ! Merakla bekliyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.