10 Temmuz 2007 Salı

Cihangir'de bir gece

Dün akşam Sinem arkadaşımızın doğumgününü kutlamak için Taksim'e gittik sayın seyirciler. Hava çok güzel, Taksim kalabalığı da o hırçın, insanı ezen kalabalık değildi. İçimde turist olma arzusu doğdu. İstiklal'de sanki her şeyi ilk kez görüyormuşçasına yürüdüm, Grand Rue de Pera'dan kalma yapıları hayranlıkla izledim


Turist olmak ne güzel şey değil mi? İnsan yabancı bir yerde çok daha özgür hissediyor, o yüzden seyyahat etmeyi çok seviyorum. Hem saçma şeyler yapmaya da hakkın oluyor, ben de dün İstiklal caddesinde turistlik hakkımı kullndım, of çok eğlenceliydi.


Aslında arada sırada hep içinde yaşadığımız mekanlara bu şekilde yaklaşabilmek lazım diye düşünüyorum. Turistmiş gibi, herşeye farklı bir gözle bakamayı ve yeni şeyler görmeyi becermek lazım.

Yemek için Alman Hastanesi'nin oralarda bir yerde, 5.Kat'a gittik. Ben daha önce hiç gitmemiştim, ne kadar çok şey kaçırmışım, taa Boğaz Köprüsünden Marmara'ya kadar uzanan nefes kesici bir manzarası varmış bu mekanın. Manzaraya dalıp lezzetli yemekler, İspanyolca, Fransızca şarkılar eşliğinde sohbet edebiliyorsunuz. Yüksekte olduğumuz için hava çok rüzgalı idi ancak garson kardeşler bize leopar desenli battaniyeler verdiler ve gayet şuh bir kılıkla yemeğimize devam ettik hahaahahah.



Mekanın spesyal ekmeği ve zeytinyağı ile iştahamızı açtıktan sonra; açılış tabağı ile yemek şölenimize başladık. Aslında 4 kişilik olan tabaktan 2 tane almıştık, oburuz ya!


Tabakta çıtır tavuk, hellim kızartma, felafel ve peynirli kıtır pidemsi birşeyler var, çok hoş bir sosla servis ediliyor, çok beğendik.


Ana yemekler oldukça çeşitli, ben acılı soslu, noodle ile servis edilen thai tavuğu aldım



Doğumgünü çocuğu Sinem , nohutlu ve safranlı pilavlı bilmemne tavuğu aldı , adını anımsayamadım

Deniz'le Gökhan da 4 peynirli bonfile ile 5.Kat bonfilesinden yediler. Zaten o açılış tabağı ile doymuştuk ama ana yemek öncesi garsonlar makul bir süre beklettiler yemeklerimizi, o yüzden etleri de gayet midemize indirdik.

Gecenin sonunda ise daha şişman olarak evlere dağılmış idik sayın seyirciler. Bu arada farkettim ki, bütün fotoğraflarda ben varım, zorla Sinem'e kendimi çektirmişim hahahaayytt ..

1 yorum:

  1. Aslı'cım çok güzel bir gece idi.. yemekler müzik, manzara, rüzgar,şen kahkahaların,aşk.. daha ne olsun..walla teşekkür etmek boynumun borcudur. iyi ki gittik..

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.