19 Ocak 2007 Cuma

Elemterefiş kem gözlere şiş!!!


Bu akşam 5 kız ve bir Aras işten çıkıp İstiklal'de fal baktırmaya gittik sayın seyirciler. Patronumuz "haydi şeytanınız bol olsun" diyip koparak uğurlamıştı bizi. Taksim'e gelince ilk iş koşa koşa Mona Lisa isimli kahveye gittik. Biz 1 saatte geleceğiz diyerek falcı bacı Duygu'yu rezerve ettik. Valla bugüne kadar hiç falcı rezervasyonu yapmamıştım, bu ilk oldu!

Yemek için Cafe Crepen'e gittik. Cafe Crepen coşmuş, git git bitmek bilmeyen, kocaman devasa bir restoran olmuş, bar eklenmiş, bahçe balkon eklenmiş arka tarafa. Olacak şey değil. Artık sigara içilmeyen bölümü de var tabii. İşte biz de orada oturduk. Ben Rodrigo burger yedim; Didoş ıspanaklı krep; Ceydoş cevizli roka salatası, Aras acısız soslu acayip bir Fransız eti, Neşe çizburger, Zübik de Akdeniz salatası yedi. Yani menüdeki pek çok şeyi denedik, hepsini de sevdik. Ben daha önce yediğim burgerlere pek bayılmamıştım, bu sefer ben de beğendim.

Crepen'den sonra tıııırrrrr uçtuk Mona Lisa'ya . Ortamda Leonardo'nun Mona posteri yanında Julia Roberts'in Mona Lisa Smile filminin posteri yan yana asılıydı ahahahaah. Ayrıca eski Hayat dergi kapakları, Türkan Şoray afişleri duvarları süslüyordu. Biz bir masaya tünedik sonra iyi saatte olsunlar Duygu apla geldi. Anneeeee böle gözleri felfecir bakışlı estirikli terelelli bir hanım. Tabii önce helecanlı Zübiş koştu, Allah böle yarrım saat bekledik sonra sıra bana geldi. Duygu abla bana sol elimle kağıtları karıştırıp seçtirdi. Sonra bööle bir kal geldi kendisine, baktı baktı baktı baktı. Ondan sonra pat diye 2-3 ay içinde biriyle tanışacan, işyerinde de 5 aya kadar durumlar düzelecek, başka da bir derdin yok evladım didi, benim fal 5 dakikada bitti dostlar. O noktada bana kal gelmişti artık tahmin edersiniz ki. Sonra 5 soru hakkım da vardı , ama mavi ekran vermiştim bir kere ne sorayım? seyyahat edecek miyim diye sordum tabii aahahahahaah Şubat ayında yol var dedi abla. Eh hayırlısı. Zengin olacak mıyım dedim (sağlık ve ölüm sormak yasak demişti) eh işte falan dedi. Ben kös kös yerime döndüm. Tabii mekandan çıkarken aklıma desteyle soru geldi ama... püahahaha
ha yukarıdaki resim de, Galatasaray'da bir bakkalın camekanı... 2 şarap alana bir bornoz hediye, gecenin dumuru oldu!!! ne tür bir fantazi , nasıl bir promosyondur, anlayan varsa beri gelsin!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.