19 Şubat 2006 Pazar

rüya

Bir yolun başındayım
Yol sudan,
Önümü kesme ,
Korkmuyorum boğulmaktan!
Yıldızlar yağıyor başıma ışıktan.
Ne yol tanıdık , ne su ,
ne de yıldızlar , ne bu acı !
görüntüde üstü kalpli bir hacı yüzüğü
Uyurken nasıl horluyor yapaylığı.
Öyle duruyorum uğultunun içinde
Bir elimde hayatım,
Diğerinde yalandan bir balon ,
Rengini kaybediyor rüzgardan.
Ben bir minik çocuk ,
Kaçak!
Hem korkuyorum , hem cesurum ,
kimsem yok , yarımım.
tedirginim içten içe ,
üstümde hastalıklı bir sarı elbise ,
yürüyorum
bir rüyanın içinde,
gözyaşlarım ellerimde ,
kar yağıyor güneşli bir günde.
etraf günahkar,
ben bir minik çocuk ,
şimdi bir sandalın içinde .
akan bir suda ,
tüm ruhlarım kan ter içinde.
öyle çaresizim ki ;
bir kalp çikolata daha istemiyorum
eriyip kalıyorlar sonra
hepsi öyle kaldı ellerimde ,
ellerim kir içinde ,
üstümde hastalıklı bir sarı elbise.
nereye koşsam karanlık!
siyah balonlar patlıyor
üstüme ,
dönmeyeceğim bir daha sana ,
korkulu bir rüyanın ortasında ,
bu sözleri niye veriyorsun ki bana?
müzik kutusundaki ,
porselen bebek kadar güzeldim,
sen el olmadan önce …
nereye kadar devam eder bu karmaşa ,
dudaklarımdan akan kanlar ,
seni hayata mı döndürecek yoksa?
nefessiz kaldım yine bir anda ,
masum bir şey kaldı mı bu dünyada?
Ya da bana başka bir dünya var mı
Acaba buralarda?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.