18 Ocak 2006 Çarşamba

müstakbel kayınpederim

Gençliğimde bir pazar günü Young Guns filmini izledim ve o günden itibaren Kiefer Sutherland'ın hayranı oldum, artık 10 yıl mı, 15 yıl mı, ben bu Kiefer'ı sevdim. Televizyonda Donald Sutherland'ı gördükçe "aaaa müstakbel kayınpederimmmm" der, kendisini saygıda kusur etmezdim, hatta annem de "babanın da dünüşü" der gülerdi. Dün gece cenebece-e kanalında Altın Kürre ödül törenini izledim de , Kiefer da, Donald da oradaydılar, amma Donald'ın gümüş, aman ne gümüşü bembeyaz saçları, delici mavi gözleri, incecik dudaklarıyla ŞEYTANİ gülümsemesi Kiefer'ı gölgede bırakıyordu, o ne büyüleyici, çarpıcı bir karizmadır, insan huşu içerisinde titreyerek haykırmak istiyor, vaaayy beeeee, müstakbel kayınpederimmmm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.