9 Ekim 2005 Pazar

Kitapkurdu

bugün tamamen toplu taşıma araçlarını (bkz.otobüs) kullanarak Bebek'ten Beylikdüzü'ndeki kitap fuarına gittim ve hatta geri geldim, hem de her otobüste ottura ottura. Sonuç:

Büyük İspanyolca-Türkçe Sözlük - 25 ytl
Om Yayınları'nda Gökhan Akçura'nın Ivır Zıvır Tarihleri 3 ytl'den satılıyor, 4 tane aldım.
bu kitaplar normalde 12-16 ytl'ye satılırdı!
Can'da Marquez'in otobiyografisi kalmamıştı, alamadım
1960lar-1980ler-1990lar kitapları. - tanesi 13 ytl
2 tane Selim İleri istanbul kitabı -20 ytl
Otostopçu'nun Galaksi Rehberi , 5'i biryerde toplu cilt - 30 ytl

seneye de Taschen'i boşaltacağım, inanılır gibi değil ama o kadar para bayıldığımız tüm o sanat kitapları fuarda indirimli, ah ah!

bir de Rustic'le Barcelona'dan aldığımız o Century kitabı, 25 ytl'ye satılıyordu, en çok ta buna şaşırdım zati!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.