24 Ocak 2005 Pazartesi

HOW TO DISMANTLE AN ATOMIC BOMB

nihayet “how to dismantle an atomic bomb”
bono’nun sesini duymak ne güzel, ne güzel, ne güzel

“vertigo” enerjisiyle çarpıyor

2.şarkı başka bir şarkıyı anımsatıyor bana

5.şarkıdayım, albüm bence “all that you can’t leave behind”dan daha iyi, daha u2
ama başka eski bir u2 albümünden daha iyi mi, bilemedim

biraz “rattle and hum” tadında mı ne? o ilk boy, war falan gibi sert rock değil, achtung baby gibi saf rock değil, zooropa bambaşkadır bence, onun gibi kendini kaybettiğin bir hülya değil, pop desem, ondan daha pop bu yeni albüm, synthesizer kullanmışlar baba, back to 80’s

evet evet “rattle and hum” tadında

ama o şarkıyı bulamadım hala, “stay” gibi, “if god will send his angels” gibi, “bad” gibi tekrara takıp bin kere dinleyeceğim şarkı hangisi olacak?

hımm , 6. şarkı tam rokingen gençlik şarkısı, wallahi de billahi de 90’ları anımsattı bana
7.şarkı da 80’ler olmuş

disk ikinciye dönüyor, çünkü hala “o” şarkıyı arıyorum

3. olabilir...
9 da olabilir...

ya da rustic'in dediği gibi "bazen olmaz"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.