22 Ocak 2005 Cumartesi

bayram dehşeti ardından perperişan

kaç kişi toplandık Allahim? biz, abiler, abilerin karıları, abilerin piçirikleri, biri kütüphaneme saldırıp kitaplarımı tek tek çekip yerlere atar, bardak altlıklarımı darmaduman eder, diğeri, bütün gün garfield ya da barbie web sitesine girip oyun oynamamızı için beynimi yer, sonra halalar, halaların kocaları, halaların çocukları-kuzenlerim, onların kocaları, karıları... ki tuba 9 aylık hamile, her an ciyak diye bağırıp oralığı karıştırabilirdi, sonra amcalar, amcaların karıları, çocukları-kuzenlerim

yakında tuba ve sibo da doğurunca siz düşünün olacakları, odama, kitaplarıma, objelerime saldıran bisürü küçük canavar olacak a dostlar



sonra bütün bu büyük ailenin yemek masası, bu masanın kurulması zaten bi saat sürüyor, fakat biz 15 dakikada silip süpürdük çorbayı, nohutu, pilavı, zeytinyağlı dolmayı, barbunyayı, mercimek köftesini, bi kilo turşuyu, 3 tabak salatayı, 2,5 litrelik colayı... ardından halamın marifeti, ev yapımı cevizli baklava...




ve kahveleri yapmak ta bana düştü dostlar, allahııımmmmm, ayaklarıma karasular indi, kaç saat mutfakta kahve pişirdim, bi kavonoz kahve bitti ulan, bittim ulan bittim, üzerine 2 saat barbi oyunu oynadım, ulan keserim şu anda hepinizi, gözüme görünmeyin laaaaannnnnn

neyse bu yemek herkesi biraz bastırmıştı, o yüzden 2 saat sonraki çay saatinde öbür halamın yaptığı profiterölü, çikolatalı kurabiyeleri, tuzluları, kestaneli pastayı yiyene kadar biraz dayanabildik!!!

bu arada biri de fındık fıstık, karışık çerez getirmiş, onları çoktan yedik tabii onu da söylemiş olayım

gerisini hatırlamıyorum, birileri geldi, birileri gitti... sirenler öttü, arnavutköy’de yangın çıkmış meğer...

kafam ambale oldu , bittim bu ne yaaahuu???

Not : baklavayı yapan halam bana da fal baktı, böööyylee uzun boylu, esmer, üçgen vücutlu bir kısmet gördü, aahahahaahahah bu ne lan playboy tivi mi ahahahahaahaaa? İsminde de H ve N varmış, ne olacak ki, olsa olsa HİNDİ olur o, oaoahaahahahhaaa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.