29 Aralık 2004 Çarşamba

yılbaşında ne bok yiyecez?

işte günler haftalar su gibi akıp geçti ve bir yıl daha bitti benim canımdan çok sevdiğim dinleyenlerim. site elemanlarım firarda görüyorsunuz tek satır yazmak yok! sonra prim beklerler, HAHAYT ÇOK BEKLERSİNİZZZ neyse, her sene bu muhabbete katlanmak zorunda mıyız kardeşim, yılbaşında napacan da napacan? sana ne? napacaksam yapacam? evde oturup 1 kilo fındık fıstık yiyecem belki, 10 tane bira içecem, sonra bütün hafta suratımda eşşek kadar sivilcelerle dolaşırım... pantolonlara sığmam, neblim
of nolacak 2005te ne yapacaz çok merak ediyorum, hayat aynı rutinde devam etmeyecek mi, hep aynı şeyleri yapıyoruz, iş, ev, kurs, taksim,yemek, içmek,sinema.. herşey çok aynı, çok rutin çok rutin!!! bu rutine devam edecek miyiz, yoksa yeni maceralar yaşayacak mıyız, bana bunu söyle!
ben yılbaşında ntv'deyim, yani sanırım çocuklar, canlı yayın var mı yok mu öğrenemedim ki abiden... neyse yaşayıp görecez...


1 yorum:

  1. biz ne istersek o olacak sayın real kermit!
    istersek şişip pantolonlara giremeyiz ,istersek gireriz, hoş farkettiyseniz bir süredir sadece etek giymekteyim ve tabi bunun teknik bir nedeni var haliylen: kiloları kapatmak yoksam allı güllü magazin motorları gibin daha seksi görünmek ve kolay koca bulmak adına değil...ama başta da belirttiğim gibin biz ne isterek o olur , bi şu iş hayatına müdahale edemiyoruz , bir terfi olsa şu hayatımda allahım ya , beklemekten manik -depresif bi tip haline dönüştüm , habire iimdeki depresifi bastırıp , manik manik dolaşmaktan yoruldum... aslında tahmin edersiniz ki ona da müdahale ederiz ama neyse şimdi karıştırmayalım.
    bu arada iş demişken bir adminastoratora , tarotor gibin oldu ama neyse, elemanı primle tehdit etmek yakışmaz ayol , alooo!!!
    hadi iyi yıllar ola!


    ntvde canlı yayın var , yuppiiii!

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.