20 Aralık 2004 Pazartesi

bursa macerası

işte geçen cumartesi sabahı , saat 6da zınk kalktım, zaten bir gece öncesinden beri, üzerinize afiyet grip olmuş idim, bütün gece kabuslar görmüş idim, bu yüzden kolayca kalktım, daha bizim çılgın hoca bile ezan okumamıştı,

atladım daksiye, geldim findukzadeye, dedim rustic ben geldim, haydi koşalım gemiye
yenikapi'dan ihdoya bindik, yalova'ya geldik, 1 saatte. aman gidip ihdonun en rahatsız koltuklarına otturmuşuz, belim koptu, zaten ağrım var... bir de kantinden 1er simit 1 er portakal suyu aldık, herif 15 milyon demesin mi, bayılıyorduk, meğer hepsi beraber 15 miş.

neyse, lux yalova turizmin accuayip rahat otobüsüyle bursa terminali'ne geldik, oradan bir otobüs, ver elini heykel', heykel'den taksi dolmuşa binip, söylemeyeceğim bir yere gittik ve sır olarak kalacak bişi yaptık rustic'le. yürüyerek heykel'e dönerken rustic bana bursa'nın her yerini anlattı bir güzel, ne de olsa eski bir osmanlı payitahtı idi burası, eski türbeler, geleneksel evler eskinin o ihtişamlı zerafetini, incelikli güzelliğini yansıtabiliyordu hala. sonra güzelim koza han'da çay içtik, ardından iskender'e gömüldük a dostlar! 1,5 porsiyon, tereyağlı... vallaha hasta olmasam 2 porsiyon yerdim, o ne nefasetti... masa komşumuz 90lık bi nineyle kocası 95lik bi dedeydi, nasıl şeker bursalı bir çiftti anlatamam, işte onlar da "bursa'mızın iskenderi meşhurdur" deyip, yemeğe gömülmüşlerdi... yemekten sonra rustic'in üniversite arkadaşlarıyla çarşı'yı gezdik, nes kafede kafe içtik, akşam olunca koşa koşa bir otobüse atladık, terminal'e geldik, karyoka alıp ucu ucuna yalova otobüsüne oturduk, yine uyuduk, yahu ne rahat bu yalova otobüsü, canım kardeşim??? sonra zannediyorsunuz ki yenikapı ihdo durağında indik değil mi? hayır efendim, kartal ihdosuna kadar gittik, sonra koşa koşa yetiştik bizim deniz otobüsüne, salağız da biraz...

ihdoyla yenikapıya gelip otobüsle findukzade'ye ulaştık, sonra poflaya poflaya eczahane aradık , bana ilaç aldık bisürü, nihayet eve varıp karyokaları mideye indirip ilaçları içip bir uyudum, pazartesiye kadar, Allah sizi inandırsın!!!









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.