15 Kasım 2004 Pazartesi

itiraf.com - hayat okulu

AY BU NE BE OAHAHAHAHAHAAA

itiraf.com - hayat okulu: "offnezormus; Cinsiyet: Kadın; Yaş: 24; il: İzmir
Sevgilim asker. Annesi ile yemin törenine gittik. Tabii birbirimizi inanılmaz özlemişiz. Üçümüz otelde aynı odada kaldık. Suit odaydı. Ben suit kısmında kalıyordum. Televizyon benim kaldığım yerdeydi. Sevgilim uzun zamandır televizyon izleyemediğini bahane edip annesi yattıktan sonra epey bir süre benimle kaldı. Ses çıkartmadan öpüşmek zor oldu tabii ama yine de çok güzeldi. Ertesi gün annesine gece Beyaz Show'u izlediğimizi söyledi. Annesi de, 'Yarın geri gideceksin, bugün erken yatın' dedi. Ama sevgilim, 'Aaa! E bu akşam Zagayı izleyeceğiz biz' dedi. 'Zaga'yı izleyeceğiz' cümlesini duyunca tahrik olan ilk kişi benimdir herhalde! Sevgilim seni çok özledim. Hala da Zaga'yı izlerken bir hoş oluyorum. "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.