30 Kasım 2004 Salı

hakiki fotoğraf nedir

beni etkileyen pek çok fotoğraf vardır, bunlar çok zekice çekilmiş reklam fotoları olabilir, güzel insanların harikulade siyah beyaz sanatsal fotoğrafları olabilir , national geographic'te yavru ayılar, hipopotamlar, japon turnaları da olabilir, hatta bir kermit fotoğrafı beni güldürebilir, hayran olduğum birinin gündelik, doğal halde çekilmiş fotolarını hiç unutmam, misal serge gainsboug ile jane birkin banyoda, hatta bi ara bu fotoyu wallpaper yaptım da şirkette gaye annemle babam sanmıştı onları



fakat bence gerçek fotoğraf bu etkileyici ya da anlamsızlığıyla çapraşık sanatsal fotoğraflar değil kesinlikle, bence gerçek fotoğraflar gerçek anları hapsettiklerimiz, bayramda tüm aileyi toplamayı başarıp deliler gibi gülerek çektiğimiz fotolar, mezuniyet gününde arkadaşlarla, barda içerken, yabancı bir memeleketin dar sokaklarında gezerken, gülerken, ağlarken, sarhoşken, aşıkken, depresyondayken , nefret ederken, ihanet ederken, merakla bakarken ve hiç bakmazken çekilen fotoğraflar, bakınca beni güzelliği, anlamı ya da çapraşıklığıyla değil, bende uyandırdığı hatıralarla , duygularla etkileyen fotoğraflar. bence gerçek fotoğraf bu.

ah ulan bu eski fotolara bakıyorum, hepsini taramam lazım, siteye koyacağım, altüst oldum, ne maceralı bir hayat yaşamışım, şimdi böyle uyuz uyuz oturuyoruz... gidelim sıkı bi içelim bu hafta sonu yaahuuuu

L’amour physique est sans issue...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.