23 Kasım 2004 Salı

bulanık mide

Ben de diğer kadınlar gibiyim aslında...
bi farkım yok , hepsi numara.
Aşık olunca hemen rejim yapmaya karar veriyorum , sanki biraz daha zayıf olsam ne değişecekse , zaten 55 kiloyum ama insanoğlu işte , takıntıların bir toplamı.
işte bugün bu tip rejimlerimin bilmem kaçıncı yüzüncüsüne başladım .
liste aslında çok basitti
sabah 1 bardak su + yarım simit + şekersiz sütsüz ama filtre kahve
öğlen ot salatası + 3.5 adet köfte
ara öğün 3 mandalina ile başlayıp , eti negro hayali ile devam etti...
üzerine açlığı kessin diye 2 sert sigara + 1 de sert kahve
akşam dominos pizzadan 2 dilim vejeteryan , 1 dilim salamlı pizza + l kutu 33lük light kola
saat 11:00 dolaptan çikolatalı – fıstıklı iki dilim pasta
üzerine diktim bir litrelik cola şişesini lak lak bi baktım yarısındayım , midem bir hoş oldu , şimdi de yat geber ekmeği niyetine tuzlu fıstık ile hani böyle kavrulmuş tuzlu mısır tadında bilgisayar başında takılıyorum.,
hem aşık olup olmadığımdan emin değildim ya , walla midem bulanıyo , bu rejim beni çok fena sarstı be ,sonra aşklar niye bitiyor diyorlar , ulan bir hatun bunun acısını heriften çıkartmayacak ta kimden çıkartacak a dostlar?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.